Advertisement

شفا تريد تكون صديقة الجار الغاضب ! Elif&Zeynep try to be a friends with Hello Neighbour

شفا تريد تكون صديقة الجار الغاضب ! Elif&Zeynep try to be a friends with Hello Neighbour Kanala Ücretsiz ABONE OL 👇👇👇👇

Herkese Merhaba,
benim adım Elif Nur. 6 yasini doldurmak üzereyim.. Küçük kardeşim Zeynep daha üç buçuk yaşında.
Her gün yeni ve eğlenceli çocuk oyunları oynuyorum ve yeni şeyler ögreniyorum.
Durma sende bizim kanalımıza katıl ve eğlenceli çocuk oyunlarını kaçırma . Barbie Elif kanalımızda eğitici ve öğretici videolar, funny, costumes, kids, saklambaç oyunları, en güzel oyun ve oyuncaklar, renkli colored blog, legolar, oyuncak bebekler, hide and seek oyunları, sevimli karakterler, bebek bakıcısı oyunları, slime videoları sürpriz yumurtalar, suprize egg videoları hepsi ve en güzelleri Barbie Elif kanalımızda sizi bekliyor olacak. Kardeşim Zeynep’le oynamayı, Koyun Shaun izlemeyi Barbie’lerimle, Niloya, Pepe, Pijamaskeliler, Keloğlan ve Heidi oyuncaklarımla oynamayı vede en çok babamla en doğal halimizle video çekmeyi seviyorum.
Kanalimin adı da en çok sevdiğim Barbie oyuncaklarımla ismimin birleşimi oldu..
biz çok sevdik umarım sizde beğenirsiniz..
Beğenirseniz kanalima abone olmayı unutmayın hep sevgiyle kalın..
hepinizi çok seviyorum..
Haydi durma eğlenceli çocuk videolarımızı kaçırma ve sende bize katıl...


Hello! I’m Elifnur,
I’m about to complete 6 years old. My toddler sister Zeynep is about 3,5 years old.
I like playing with my toddler sister. I like watching Shaun the sheep, playing with my Barbie dolls and also taking video with my father in the most our natural manner. My channel’s name is my best doll Barbie and my name's combination..
We like it,
we hope you’ll also like.
Please subscribe , like, share and comment so you don't miss out..
I love you so much...

SOSYAL MEDYADA BENİ TAKİP ETMENİZ İÇİN;
İNSTAGRAM ►

#funnykid #funnykids #funnyvideo

elif ve zeynep,barbie elif,elif nur,zeynep,çocuk videoları,oyuncak,oyuncak videoları,komik,çocuk,çocuklar,kid,kids,toy,toys,oyun,funny,eğlenceli çocuk videoları,play,çocuklar için,for kids,kids videos,hello neighbour,try to be a friends with hello neighbour,family fun,funny kid's videos,funny videos,for children,

Post a Comment

0 Comments