Advertisement

Դիմահարդարում Ձեր Ընտրած Պրոդուկտներով | Makeup With Your Chosen Products

Դիմահարդարում Ձեր Ընտրած Պրոդուկտներով | Makeup With Your Chosen Products My Instagram

Ողջույն, ես Անուշն եմ, այս ալիքում ես խոսում եմ կոսմետիկայի, դիմահարդարման, իմ կոսմետիկ գնումների, Beauty նորությունների մասին, անում եմ unboxing-ներ և այլն 😍

Վիդեոի մեջ օգտագործած կոսմետիկան👇🏼
1. Benefit - The POREfessional Face Primer
2. YSL - Touch Eclat Foundation
3. Tarte - Tarteist Pro Glow Palette
4. MAC- Prolongwear Concealer
5. Huda Beauty - Easy Bake Loose Powder
6. Dior- Backstage Contour Palette
7. NYX - Blush Set
8. Colourpop- Flexitarian Highlighter
9. ABH - Soft Glam Palette
10. Huda Beauty - Staycation Lipstick

Դիմահարդարման և «Ինքդ քեզ դիմահարդար» կուրսի գրանցումները բաց են💄 գրել իմ Instagram-ին կամ +37444754749 📞

Եթե ցանկանում եք աջակցել իմ ալիքի զարգացմանը, ապա`
1. Բաժանորդագրվեք ալիքին✔️
2. Դրեք Like ✔️
3. Գրեք մեկնաբանություն✔️
4. Վիդեոից փոքրիկ հատված ներբեռնեք ձեր Instagram-ում և նշեք ինձ, որպեսզի տեսնեմ 🥰

#Noblewoman #NooshGlam #Cosmetics

makeup,

Post a Comment

0 Comments